۴ پاسخ

میانگین قند سه ماهه هست باید زیر 5.7 باشه
قند یک ساعتتم مرزه باید زیر 140 باشه

اينم رنجش هست

تصویر

بستگي به ريت ازمايشگاه داره كه تا چه عددي رو نرمال بزنه براي شما يه كوچولو لب مرزه قندتون

ميانگين قند در سه ماه هست عزيزم

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۱ ماهگی
مامان وروجك ها مامان وروجك ها روزهای ابتدایی تولد