خانوما اسم اِلا یا لیا .
کدومش بهتره

۷ پاسخ

الا.

لیا😍شیکتره

چه جالب منم دقیقا این دوتارو انتخاب کردم 😄جفتش خیلی قشنگه

لیا بهتره

لیا
اِلا تو فارسی سخته
لئا هم قشنگه

الا

اِلا قشنگه

سوال های مرتبط

مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ...هایلین.... مامان ...هایلین.... روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخود 🩵 مامان نخود 🩵 ۱ ماهگی
مامان 🌸لنا🌸 مامان 🌸لنا🌸 ۱ ماهگی