۵ پاسخ

حالا خریدش ضرر نداره چون اب سرد و گرم نگه میدارن اگه برا شیرخشک هم لازمت نشه برا اب سرد تابستونا ک بزاری تو کیفش بهش بدی جای قمقمه میتونی استفاده کنی

فلاکس اره. حتما بخر

من نخریدم گفتم اگر لازم شد بعد میخرم

من نخریدم اگه لازمم بشه بعدا میخرم ولی برا پسر اولمم نخریدم لازمم هم نشد

من خریدم و نمیدونم بکار میاد یا نه

سوال های مرتبط

مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی