کی درد واژن داشته تو بارداری ؟؟

۱۰ پاسخ

من فعلا تا اینجا فقط درد زیر دل دارم و بعضی وقتا کمر درد مثل درد پریود خفیف

همه دارن😂

همه دارن اکثرا😫

عزیزم منم دارم خیلی درد بدیه

منم گاهی دارم

من استخوانش درد میکنه

واژن و لگن منظورته
من شدید

من هنوزم دارم

من دارم بعضی وقتا

من دو روزه دارم . خودم فکر میکنم به خاطر نشستنم بوده

سوال های مرتبط

مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری