سلام ماست لبنیاتی خوبه یا ضرر داره ؟

۵ پاسخ

بله ماست و پنیر کشک باید بخوری و گرنه بچت از استخوانت میگیره

پاستوریزه بخور حتما

پاستوریزه باشه

از فروشگاه بخر گلم نوش جان

پاستوریزه بهتره محلی یا از لبنیاتی بخری میگن خوب نیس زیاد چون تب مال امکان داره ادم بگیره

سوال های مرتبط

مامان علیسان🧿💙 مامان علیسان🧿💙 ۶ ماهگی
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۲ ماهگی