سلام. ماست و شیر ضرر داره ؟ محلیش چطور؟

۸ پاسخ

پاستوریزه اش نه ولی محلی بهتره مصرف نشه

محلی میگن ممکنه باکتری داشته باشه نخورید

محلی نخور ولی پاستوریزه خیلی هم عالیه مصرفش

چیزی فعلا باز نخورید برا خودت و جنین ضرر داره

من محلی میخورم فقط میزارم قشنگ بجوشه

محلی خوبه ولی بدو‌ن کرفس باشه حتما

سلام ن گلم من فقط ماست شیر میخورم

من میخورم دوغ محلی ‌چیش بده

سوال های مرتبط

مامان علیسان🧿💙 مامان علیسان🧿💙 ۶ ماهگی
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۲ ماهگی
مامان مامان گل پسری مامان مامان گل پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری