خانما علائم اینکه دونستین باردارین چی بود؟

۷ پاسخ

درد پریودیییی

همه علایم پریودی را داشتم اما پریود نمیشدم

سه روز تاخیر

من معده درد مداوم . درد تخمدان . گاهی عوق زدن

درد پهلو درد پریودی نفخ

من ترشح زیاد کرمی رنگ که قبلش نداشتم و تکرر ادرار

دستشویی زیاد نفخ بعضی وقت ها هم زیر دلم درد میکرد و درد سینه

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آلما مامان آلما هفته چهاردهم بارداری
مامان تیله🧸 مامان تیله🧸 هفته دوازدهم بارداری