خانما هفته ۱۳ بارداری هستم خیلی دل درد میشم چرا؟!؟! طبیعی !؟!؟!

۳ پاسخ

من از اول داشتم

سلام عزیزم طبیعی هست منم دارم

اره عزیزم طبیعیه منم تو هفته های شما بودم اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری