۹ پاسخ

اره من سی هفته و سه روز رفتم سونو بعدیم ۳۴ هفتس.که ۲۹ ام میرم

من ۳۰هفته یکبار رفتم
الان این هفته هم باید برم

برای من دکترم گفت ۲۸هفته برو

بله

وزن بچه چقد بود؟

من فردا سونو دارم

آره من 30هفته و 6 روز طبق انتی رفتم سه روز سونو وزن جلوتر بودم

دکتر برای من ۳۴ هفته نوشت رفتم

اره عزیزم تا ۳۲ هم وقت داری

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری