۵ پاسخ

فک کنم دوره ایه جون برا منم یهو جیغ بلند و گریه وسط خواب

چند ماهگی دندون در اورد

بچه من وقتی واکسن چهارماهگی رو زد چون درد داشت همونجا یهو پرید تاچندروز توخونه هم همینطور بود هم تو خواب هم بیداری ولی بعداز سه چهارروز خوب شد

پسرمن الان دوروزه توخاب یهو جیغ و گریه

فکر میکنم از رفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
خواهش میکنم هر کس تجربه ای داره دریغ نکنه دو هفته ای میشه که پسرم خیلی بی قرارو بی تابه مدام نق نق میکنه گریه میکنه فقط بیرون آرومه از هفته پیش هم سرفه و کمی خس خس سینه داشت بردم دکتر گفت عفونت نمی‌بینم از رفلاکسه قبلش اصلا اینجوری نبود یعنی یه دفعه رفلاکس گرفته واکسن چهارماهگی دیر زدیم تقریبا از یک هفته بعد از واکسن این گریه هاشروع شد برای دندونم نیست چون دوتا پایین درآورده اذیت شد ولی نه به اندازه این هفته انقدر گریه کنه دو روز هم هست که گاهی سرفه هاش خلطی هست قشنگ مشخصه که خلط گلو داره اول فقط صبح که بیدار میشد سرفه میکرد سه روزه در طول روز و گاهی تو خوابم سرفه میکنه قبلا در طول روز خوب میخوابید وقتی بیدار میشد سرحال بود الان بیدار که میشه گریه میکنه چن لحظه دیر کنم شدید گریه میکنه
راستی دستشم از دوهفته پیش قرمز شده بود الان بدتر شده دکتر گفت جای واکسنه بدو تولد ممکنه عفونت هم بکنه و اشکال نداره ممکنه این بی قراری از اینم باشه؟