وزن ۲۷۳۰ در هفته ۳۶ خوبه؟

۹ پاسخ

اره عالیه گلم بسلامتی باشه

عالیه👌🏻

35هفته ای یا 36

من امروز رفتم سونو 3100 بود 36 هفته

اره خوبه ۳۰۰گرم بزار روش یعنی سه کیلوعه نرماله عزبزم

اگه به هر دلیلی نتونستی برای بارداری،ماهگرد،دندونی،تولد،یلداو...از کوچولوت عکس آتلیه ای بگیری اصلا نگران نباش😍
تیم حرفه ای ما با یک دهم هزینه و بهترین کیفیت یه عکس خوشگل اتلیه ای از کوچولوت ادیت میزنه که همیشه تو آلبومش یادگاری بمونه🤗😁
برای دیدن نمونه کارا کافیه که بهم پیام بدی
@zargol02

عالیه

اره عالیه

بله خوبه 😊

سوال های مرتبط

مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 ۹ ماهگی
مامان آیــاز🩵❄️ مامان آیــاز🩵❄️ ۴ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان سَلما مامان سَلما ۲ ماهگی
مامان حانیه سادات مامان حانیه سادات ۲ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان اميرسام مامان اميرسام ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی