خانما قشنگ بنظرتون واسه 11 ماهگی دخترم

تصویر
۵ پاسخ

میتونی روش بیسکوییت پدی بور پودر کنی بپاشی بعد روش اون عدد بنویسی

اینم ۱۱ماهگی مااا

تصویر

,عزیزم کاش وسط کیک و میبردیدی یه کم خامه یا شکلات میزدی بعد روش هم صاف میکردی یه کم تزئین میکردی بچه خوشش بیاد

یکم ساده است

خیلی زیباست

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۱۵ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۷ ماهگی
مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی