این سونوی وزنمه خوبه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

دو گرم از نینی من بیشتره😂😂

قدبلنده نینییی

آره خوبه

اره خوبه عزیزم

چند هفته هستی؟

ﭼقد انجامش دادي اين سنو رو منم دكتر برام نوشت انجام ندادم

چیا میخوری میاون وعده یا برای وزن گیری نی نیت چیز خاصی میخوری

اره خوبه من ۲۷ هفته رفتم ۹۶۰ بود

اره عزیزم عالیه
خدا حفظش کنه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان آلاء مامان آلاء هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷Avin🩷 مامان 🩷Avin🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان 👑فسقلی هام👑 مامان 👑فسقلی هام👑 روزهای ابتدایی تولد