خانما بچه رو باید چند ماه کی آروغ شو بگیریم

۴ پاسخ

من هنوز میگیرم

اصولا میگن شش ماهگی ولی من هی از چهار ماهگی خودش میزنه زیر رو میکنه خودشو غلط میزنه اروغش میاد

تا وقتی بشینه

تا موقعی که غلت میزنه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۱۰ ماهگی
مامان نیلرام مامان نیلرام ۳ ماهگی