تب دخترم ۳۷خوبه؟

۱ پاسخ

تا 37ونیم دمای عادیع
از 38به بالا میشه تب

سوال های مرتبط

مامان آروین💖آوینا مامان آروین💖آوینا ۱ سالگی
مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان .دوقلوها. مامان .دوقلوها. ۱ سالگی
مامان 🧸🩷Aylin مامان 🧸🩷Aylin ۱۷ ماهگی
مامان نوتلا مامان نوتلا ۱۴ ماهگی
مامان دنیز🌊🌈 مامان دنیز🌊🌈 ۱۵ ماهگی
مامان ضُحیٰ مامان ضُحیٰ ۱۱ ماهگی
مامان میرال 🍓🌙💖 مامان میرال 🍓🌙💖 ۱۱ ماهگی
مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان لنیا مامان لنیا ۹ ماهگی