سلام مامانی عزیزازمایش ان تی من خوبه یان

تصویر
۵ پاسخ

برامنم اینطوری بود ریسک داشت ازمایش سلفری نوشت دادم سالم بود این ریسک رو اکثرا تو انتی میزنن

معنیش عزیزم

تصویر

فک کنم برات غربالگری دومم بنویسه

آزمایش تکمیلی مینویسه برات.نگران نباش تهش همشون سالم اند🌹

ببر نشون دکترت بده

سوال های مرتبط

مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمدرضا و تودلی مامان محمدرضا و تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان karimi مامان karimi ۸ ماهگی
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رضا🩵 مامان رضا🩵 ۹ ماهگی
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری