میشه بگید هرکسی چند هفته و چند روز رفته سونو قلب؟!❤️

تصویر
۲۲ پاسخ

عزیزم من ۸ هفته و چند روز رفتم...بعد طبق سونوگرافی دکتر گفت ۷ هفته و ۳ روز هستی.
به نظرم زود نرو..۸ هفته و چند روز بهترین زمان

زیرهشت هفته نرو
من خودم هفت هفته ویه روز رفتم دردداشتم قلبش میزد ماشاالله

۶ هفته رفتم

۷ هفته و دوروز رفتم خداروشکر همه چی اوکی بود

هشت هفته ۴ روز

من هشت هفته رفتم دکترم می‌گفت تا ۱۰ هفته وقت هست

منم دغدغه ام الان همینه تشکیل قلب!

هشت هفته و دو روز

۸ هفته بری بهتره ولی من ۶ تمام شد میرفتم

6هفته و3روز

7هفته

بله.گفت هفته 8 بیا ببینم قلبش تو چ وضعیته. خیلی استرس داشتم،ولی خداروشکر صدای قلبشو شنیدم. بارداری اولمه

من شنبه پیش رفتم ب حساب سونو اول ۸هفته بودم ولی وقتی شنبه رفتم برا قلب گفت ۹ هفته و یکروزی

۷ هفته چهار روز رفتم خداروشکر قلبش تشکیل شده بود

من ۶هفته و ۴روز

۷ هفته و دو روز

من ۵ هفته رفتم ساک تشکیل شده ولی قلب گفت هفته بعد بیا میخوام این هفته برم

۷ هفته و ۶ روز

۶ هفته ۶روز عزیزم

۸ هفته که شدی برو سونو قلب نشون میده برای اطمینان بیشتر بزار چند روز از ۸ هفته بگذزه

۷هفنه و ۴روز

من 6 هفته رفتم نشون نداد. 8 هفته رفتم قلبش میزد

سوال های مرتبط

مامان 💙جوجو ممد 💙 مامان 💙جوجو ممد 💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری