۷ پاسخ

دخترم رو ۵ هفته شنیدم این بارداریم رو ۶ هفته بستگی به جنین داره

8هفته پرشد برو

ببین عزیزم یکی ۶هفته میره تشکیل شده یکیم ۷هفته میره میگن تشکیل نشده در هر دوصورت هیچ مشکلی نیست یکی لقاح دیر گرفته یکی زود واینکه شما ۸هفته به بعد برو که صددرصد تشکیل شده باشه چون قبلش بری اگه تشکیل نشده باشه فقط استرس میگیری استرسم که خودش سم خالص عزیزم انشالله ۸هفته بری صدا قلبشم میشنوی من خودم ۸هفته رفتم انشالله شمام بری باخبرای خوب بیای عزیزم😘

منم به نظرم هشت برو

هشت هفته برو ک خیالت راحت باشه

7 به بعد برو که استرس نگیری تا هفته 10 هم نهایت واسه قلب وقت هست

۷هفته و خورده ای برو البته بهتر ۸بری

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هِدیِهٔ علی (ع) مامان هِدیِهٔ علی (ع) هفته هشتم بارداری
مامان زهرا سادات مامان زهرا سادات هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کیانا مامان کیانا هفته پنجم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری