۱۲ پاسخ

سلام گلم آب یخ یا شکلات شیرین بخور

فایموتدین

یه ق سرکه سیب با نبات و اب جوشیده شربت کن بخور . برا من درجا خوب میکرد

آدامس بجویید خوب میشه

قرص فاموتیدن بخور

فاموتیدین، لانزو ،هر کدومو داری بخور.من لانزو میخوردم.

یکم عسل بخور

من ناشتا لانسوپرازول میخورم

من صب ب صب ناشتا فاموتدین۴۰میخورم

منم این هفته های آخر درگیرشم🥲🥲
فاموتیدین میخورم

فاموتیدین

یه کم دیگ تحمل کنی تمومه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶🏻 مامان فندوق👶🏻 ۸ ماهگی
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی