بنظرتون سونوی قلب رو ۶ هفته و ۴ روز برم خوبه؟

۶ پاسخ

منم ۶ هفته ۳ روز رفتم شنیدم انشالله ک توام بری همه چی اوکیه😍🥰

اره من ۶هفته و ۳روزم بود رفتم

اگه لقاح زود گرفته قلبش هم تا اون موقع تشکیل شده
من ۷هفته و ۱روز رفتم قلبش تشکیل شده بود ولی تو سنو قلب زده بودن واسم ۶هفته و ۳روز

اره من دقیق ۶ هفته و چهار روز رفتم شنیدم صداشو

بهتره هفت هفته و خورده برید

نه عجله ات چیه وایستا

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته نوزدهم بارداری