۶ هفته و ۳ روز خوبه برا سونوی قلب؟

۷ پاسخ

من هشت هفته و چهاروز رفتم تشکیل شده بود 😍

اره برای من جواب بود

نه زوده هشت هفته برو

اره من تازه برگشتم ۶ هفته و ۵ روز گف تشکیل شده ولی زیاد واضح نیس
خداروشکر

ن هفت

میگن زوده ولی من ۶ هفته و یک روز بودم رفتم گفت قلبشم تشکیل شده

زوده
بزار ۸ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان 💔آریشاهم💔 مامان 💔آریشاهم💔 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری
مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی