۶ هفته سونو برا قلب خوبه

۷ پاسخ

نه عزیزم زوده هفته ۸-۹ برو

عزیزم ما طبق پریودی حساب میکنیم احتمال داره بری سونا بگه مثلا ۵ هفته و ۲ ۳ روزی بخاطر همین خیلی زود نرو
من ۶ هفته رفتم گفت ۵ هفته و صفر روزی دوهفته بعد بیا بعد دو هفته بعدش رفتم اوکی بود خداروشکر.

اخه هیچ علائمی ندارم قبلا هم یه سقط داشتم به خاطر همین نگرانم

به نظرم هشت هفته برو

اره خوبه من پنج هفته و پنج روز رفتم صداقلبشم گذاشت برام

ن...تو هفته ۸ برو

ن گلم خ زوده دوهفته دیگ انشالا برو

سوال های مرتبط

مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته شانزدهم بارداری
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته نوزدهم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته دهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ودوم بارداری