این سونو خوبه برا ۶ هفته ؟ جنین تشکیل میشه ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

۷ ۸ هفته برو

من ۶هفته بود. رفتم همه چیش خوب بود

خوبه فقط ساک و کیسه زرده تشکیل شده قلب تشکیل نشده هنوز زود رفتی

واس منم همین نوشت هفته بعد برم واس صدای قلبش ایشالا

زود رفتی گلم منم رفتم تو سونو زده بود ۶هفته ولی قلبش تشکیل شده بود خداروشکر ولی ضربانش یه ذره پایین بود حالا هشت هفته دوباره باید تکرارش کنم

زود رفتی

چرا گهواره زده ۹ هفته اما تو سنو زده ۵ هفته؟

زود رفتی
۸ میرفتی صدا قلب هم می‌شنیدی

کیسه زرده هست ولی جنین دیده نشده
زوده هنوز دو هفته دیگه برو هم جنین دیده میشه هم ضربان قلب

ما هم همینطور بودیم اول ساک دیدم خبری نیست نینی و قلب دو هفته دیگه برو

سوال های مرتبط

نینی نینی قصد بارداری
مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته نوزدهم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری