طبق گهواره ۶ هفته و ۶ روز برا سونو قلب خوبه؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

من 6 هفته و 3 روز بودم ک رفتم قلبشون تشکیل شده بود شما بزار 8 هفته برو البته اگر عجله داری نیمه های 7 هم خوبه چون اگر تشکیل نشده باشه یکم استرس میگیری

۸ هفته من رفتم

نه...

یکم بذار بیشتر بگذره معمولا سونو استرس میدن
اگه دیرتر تشکیل شده باشه ممکنه هنوز نتونن ببینن
من 7 هفته 5 روز رفتم گفت داره قلبش تشکیل میشه بازم استرس گرفتم

نه کمه

بزارچندروز دیگ برو ک دیگ قلب تشکیل شده باشه خیال راحت

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اسراء🫀🌸 مامان اسراء🫀🌸 ۳ ماهگی
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته نوزدهم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری