من 6 هفته و 3 روز بودم ک رفتم قلبشون تشکیل شده بود شما بزار 8 هفته برو البته اگر عجله داری نیمه های 7 هم خوبه چون اگر تشکیل نشده باشه یکم استرس میگیری
۸ هفته من رفتم
نه...
یکم بذار بیشتر بگذره معمولا سونو استرس میدن
اگه دیرتر تشکیل شده باشه ممکنه هنوز نتونن ببینن
من 7 هفته 5 روز رفتم گفت داره قلبش تشکیل میشه بازم استرس گرفتم
نه کمه
بزارچندروز دیگ برو ک دیگ قلب تشکیل شده باشه خیال راحت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.