خانمها ۶ هفته و ۶ روز برای سونو قلب خوبه ؟

۹ پاسخ

منم همین موقع رفتم

نه زوده

من ۶ هفته ۵ روز رفتم خوب بود صداشم شنیدم

خوبه اگ نبودم نگران نشو جا داری

اره منم اون موقع رفتم

به نظر من نگه دار برا ۸هفته

بله خوبه 👍

۷ هفته میشه دیگه
اره خوبه

زوده گلم یه هفته دیر تر برو

سوال های مرتبط

مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته نوزدهم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری