بچه‌ها نتایج قند من چطوره؟

تصویر
۱۶ پاسخ

خوبه عزیزم مهم قند بعد گلوکز خوردن که زیاد بالا نیست

منم بعد دو ساعت ۹۵ بود خطر داره؟؟

یکم ناشتا بالاست عزیزم رژیم قند بگیری درست میشه ولی حتما به دکترت نشون بده

چ زود اومد

بعد دوساعت یکم بالاس

دوتا دونه بالاس عزیز اونم ممکنه برا استرس باشه چوم قند من استرسی هست متاسفانه

من خودم اوایل بارداری ناشتام ۹۷ بود دوهفته رژیم کم قند گرفتم بعد ناشتا ۸۷ بود دوساعته هم زیر ۹۲

خیلی بالا نیست ولی باید رعایت کنی... برنج و ماکاذونی.. نون های بدون سبوس.. انگور و موز و اناناس... کیک و شیرینی... مصرفش رو کم کن.

باید ناشتا زیر ۹۲ باشه
لب مرزی
بنظرم برای دفعه ای بعدی یه هفته قبلش قند و کربوهیدرات رو کم کن تا نرمال شه

قند ناشتا ۹۴. که لب مرز. تو بارداری با همین قرص میدن که بخوری.

عزیزم یه کوچولو بالایی مث من بودی،ناشتای خانم باردار باید زیر 92 و دو ساعت بعدش زیر 130 باشه

ناشتات بالاس

یکم بالاست

بالاست عزیزم

ناشتا چرا نداری؟

مطمعنی برای قنده؟
fbs نداره که

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان فندوق خان مامان فندوق خان ۸ ماهگی
مامان َپناه🥰 مامان َپناه🥰 ۵ ماهگی
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان ♡فراز♡ مامان ♡فراز♡ ۶ ماهگی
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی