۷ پاسخ

بله میشه

من با فولیکول ۱۶ باردار شدم

بله که میشه
انشالله این ماه باردار میشی

آره عزیزم منم روز ۱۶ ،۱۷ سیکلم تخمک‌گذاری داشتم و شد

یکم دیره معلوم نیست

بله حتما اگه خدابخواد

اره عزیزم اندازه اش عالیه ایشالا که این ماه مادر میشی❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان نیک💙🍼 مامان نیک💙🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آسمان مامان آسمان هفته بیست‌وهفتم بارداری