۷ پاسخ

هر کدوم ک تو فریزر موجود باشه 👌

من غذای سفره هر چی باشه بهش میدم فقط کامل از غذامون ادویه و فلفل حذف کردم

من همه چی بهش میدم

کلا تاحالا گوشت گاو یا گوساله ندادم.
فقط گوسفندی و مرغ و بلدرچین

ما کلا مصرفمون گوسفنده

گوسفند..خودمون کلا گوشت گاو یا گوساله نمیگیریم

هرکذوم باشه
ولی سعی میکنم زیاد ندم
هم سنگینه
هم گوشت سیستم ایمنی و ضعیف میکنه ب جاش اجیل و حبوبات و ماهی و مرغ خوبنره

سوال های مرتبط

مامان آرسام♥🥹 مامان آرسام♥🥹 ۱ سالگی
مامان قشنگم مامان قشنگم ۱ سالگی
مامان رادوینمممم💙🥹 مامان رادوینمممم💙🥹 ۱ سالگی