۱۱ پاسخ

ایول منم از ۸۷ شدم ۷۲

عزیزم چجوری داری وزنت کم میکنی؟

گروه دارید ؟؟ منم ببر

من ۶۳هستم میخام بشم ۵۹. گفتم بچم از شیر بگیرم

من ۶۶شدم

فست میگیری؟

سلام
لطفا منو هم عضو کنید

خیلی عالیه تو دوماه ۱۰ کیلو کم کروی؟

شماها چجوری بچه شیر میدین و رژیم هم میگیرین اخه

هم موزن همدیگه هستیم

۱۰ روز ۳۰۰ ؟
من ۶ روز ۳ کیلو البته بدنا متفاوته دیگه

سوال های مرتبط