خانمها آزمایشی چطوره

تصویر
۳ پاسخ

ببین منم قبل بارداری لب مرز بود ولی دکتر غدد قرص نداد.گفت باردار شدی ازمایش بده بیار.دیگه باردار شدم ازمایش دادم رفته بود بالا قرص داد کنترل شد ولی کاهی یه بار باید چک کنی.

خوبه عزیزم اما احتمالا دکترت برای تیرویید بهت قرص بده یا ارجاع بده پیش دکتر غدد برای بارداری بهتره پایین باشه
اما درحال حاضر خوبه همه چیز

فکرکنم تیروییدت مشکل داره

سوال های مرتبط

بتول بتول قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته ششم بارداری
مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته پانزدهم بارداری
سحر سحر قصد بارداری
چشم انتظارNiNi چشم انتظارNiNi قصد بارداری
مامان آدرینا وتو دلی مامان آدرینا وتو دلی هفته شانزدهم بارداری