بهترین زمان ازشیرگرفتن چند ماهگی است

۴ پاسخ

دختر من شیرخشک میخورد که خودش دیگه وعده صبحشو نخورد و قطع شد

بین ۲۱ ماهگی تا ۲۴ ماهگی فکر کنم

نطر علما متفاوت ولی دو سال سنی ک خدا گفته ولی دکتر میگن ۲۲ماهگی

بعد از ۲۱ ماه

سوال های مرتبط

مامان سلین جوجو ممد مامان سلین جوجو ممد ۱ سالگی
مامان 🩵بچه رئیس💙 مامان 🩵بچه رئیس💙 ۲ سالگی