خانما هم هفته من شمام نفخ دارین ؟؟

۱۱ پاسخ

به خاطر تغییرات هورمونی توی بدنمونه.

اره دارم

آره به شدت

اره عزیزم اتفاقا الان چند تا فاموتیدین خوردم تا یه زره معدم آروم گرفته

هم نفخ هم یبوست🤦‍♀️

من خیلی داشتم اخراش

زیاد🫣

آره 😑😑

خوشبختانه ندارم

بعله
متاسفانه، معده درد و رفلاکسم دارم

من هم نفخ هم حالت تهوع هم درد پریودی به خدا کلا بدنم از تنظیم افتاده

سوال های مرتبط

مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان 🥰 امیرحسین 😍 مامان 🥰 امیرحسین 😍 ۲ ماهگی
مامان 💞 دیلان💞 مامان 💞 دیلان💞 ۱۲ ماهگی