۵ پاسخ

من هفته شما ب قدری حالم بد بود هیچی نمیتونستم بخورم فقط سرم

منم هعیی دهنم در حال کار کردن الان بخورم یه ساعت گرسنه میشم

خب فعلا بخور که بعد ها هم نتونستی بچت وزن بگیره

خب طبیعیه عزیزم

عزیزم سعی کن موقع خواب یه چنتا بیسکویت بزاری صعف کردی بخور . صب بیدار شو یه دونه بخور بد یه ربع بخاب بعد پاشو صبونه بخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒🍒🍒 مامان آلبالو🍒🍒🍒 هفته سیزدهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری