شماهم خیلی گرسنتون میشه؟

۶ پاسخ

آره من این سری اینطوری بودم...همش گشنم بود ولی هر چیزیم نمیتونستم بخورم

اره منم همینطورم ..
گرسنم بشه شدیدا ضعف میکنم و معده م درد میگیره

من بعضی وقتا از گرسنگی گریه میکنم

نه
احتمال زیادددد بچت پسره

خیییییییییییلی🥲

اره ولی حالت تهوع نمیذاره هیچی بخورم تنقلات همچی از چشمم افتاده فقط گشنم میشه😔😔میگم نکنه برام بده این حالت تهوع بره میتونم جبران کنم!؟

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒🍒🍒 مامان آلبالو🍒🍒🍒 هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی