۵ پاسخ

اتفاقا میگن بیسکوییت خالی نخورید اولش شاید یکم سیر کننده باشه ولی به سرعت افت قند و گرسنگی شدید تر میاره ، بهترین چیز نون و پنیر با گردو یا سبزی و گوجه خیاره ، بجز این ۱ لیوان شیر با چندتا خرما و ۲ تا گردوی بزرگ ، اجیل خام ، و غذا بهترین ها هستن

اجیل
موز
شیر و کیک
غذا😆

همه چی 😋

وقتی گشنمه ولی نمیتونم غذا بخورم لیدی میل میریزم تو شیر

شیر و شکلات
آجیل
بیسکوییت

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان نی نی🎀 مامان نی نی🎀 هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری