وییی منم سر آرامش خانم میمیردم از گشنگی مدام باید ی چیز دم دستم بود اگ نمیشد میمردم خدای نکرده ولی سر آقا پسر هیچیم نشد خداروشکر
منم خیلی گشنم میشه ولی بخاطر دیابت نمیتونم چیززیادی بخورم
منماینطوریم خسته شدم از بس هی گشنم میشه میخورم بعد دو ساعت گشنم میشه اخه من میگن بخاطر قرصای ویتامین ک استفاده میکنم واسه همین
مثلا الان داره دلم سوراخ میشه باید پاشم حتما یه چیزی بخورم اصلا خوابم نمیبره دیگه
اره عزیزم ولی هروقت گشنت شد یه چیزی مقوی بخور چون بچت نیاز داره تو گشنت میشه انشاءالله به سلامتی بغلش بگیری فداتشم 😍
منم ولی نمیتونم چیز زیادیم بخورم
نینیت دخمله؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.