۳ پاسخ

اره دکتر گفت تاروز زایمان بایدبزنی

نه ماههای آخردیگه قطع میکنن

آره فکنم بایدتاروززایمان بزنیم ولی ایندفعه برم پکترحتماازش میپرسم

سوال های مرتبط