مامانا بعد تولد نی نی موهاشونو تا ته می‌زنین

۱۰ پاسخ

نههههه

وا دیونه این مگه سر نوزاد انقد تره ک کلاه براری ۱ساعت برداری علامت کش گلاه میفته رو سرش
که چی بشه مو بزنی
خواهرشوهرم پسرش ۳سالشه یبارم نزده پرپشته موهاش فقط بررگترشد دورگیری میبره

نه این اشتباهو نکن

نه والا اصلا

نه من نزدم الانم موهاش پرپشته

نه بابا دگ این حرفا قدیمی شد

من دلم نمیاد

نهههههه
موهای النا از همون نوزادیش کوتا نکردم

از ما اره تا ته میزنن بعدش دیگ میزارن موی جدید رشد کنه دیگه نمیزنیم

نه چراااا🫠

سوال های مرتبط