سلام مامانا
براچشم نی نی یکیش چرک میکنه چی میزنین؟؟

۱۴ پاسخ

سلام چی زدی که چش بچت بهتر شد

ببره دکتر منم به دکتر دارو خانه گفتم پماد داد زدم بهتر نشد بردم دکتر اطفال گفت عفونت کرده حتما ببرش دکتر گوناه داره

عزیزم با چای سرد بشور
ایسو خانومم ببوس 😻🫂♥️

خداروشکر ک نی نی گلمون خوبه عزیزم باچایی سردشده بشورخوب میشه

من بردم دکتر اسماعیل زاده گفت با چای بشور درست میشه..دیگ درست شد خدارو شکر

مال دختر منم همینجوری میشد با یه دستمال با چای سرد میکشیدم رو چشمش خداروشکر خوب شد

مامان آیسو اتفاقا همین امروز داشتم یادت میکردم
نینی خوبه

من اولش با چایی شستم اصلا خوب نشد
بردم دکتر بهش پماد و قطره داد خیلی بهتر شده

پماد چشمی عالیه.مرخص شدی گلم؟؟نی نی خوبه؟

ی چن روز اینجوربود درست شد
بازدیشب خیلی بی تابی کرد گریه میکردصب دیدم بازهمون چشش چسبیده و داعم چسبیدس شستیم بازم همونجورع امروزهم تعطیله ک ببرم دکتر🥲

من بردم دکتر قطره سیپروفلوکساسین داد خیلی بهتر شد

از روز اول اینجوری بوده شاید مجرای اشکیش بسته اس

هیچی نزن
ببر دکتر
شاید سرما خورده تا صبح گرم نگه دار شاید خوب شد

روزا با پنبه بش چای سرد شده میزدم شبا وقتی میخابید روی مژه‌هاش پماد ازیترمایسین میزدم

سوال های مرتبط

مامان Selin🎀 مامان Selin🎀 ۱ ماهگی
مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی