۴ پاسخ

بخور ولی روز بخور که واسه دسشویی اذیت نشی
من یه بار نصف استکان عصر خوردم تا شب فقط دسشویی میرفتم

تلخ نیست؟

وزنگیری ماه اخره.. الان ففط خودت چاق میشی

واسه ابش خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان متین و اَنبه🫀 مامان متین و اَنبه🫀 ۱ ماهگی
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری