چی برای رشد و ؤزن بچه خوبه بخوریم

۶ پاسخ

اجیل
ماهی
مرغ
تخم مرغ
گوشت

بستنی
دلستر

حلیم .گوشت .سینه مرغ

بادوم درختی
بستنی
موز
اگر هر روز بخوری ازشون راحت هر هفته ۲۰۰-۲۵۰ گرم وزن میده به بچه

من لیدی میل و ال ارژنین همراه باقی مکمل هام میخورم دکتر هم گفت کله پاچه و آبگوشت بخور هفته ای یکی دوبار میخورم کباب هم زیاد میخورم وزن بچم نرمال هست و این خوبه چون بچه قبلیم کم وزن بود

یکی از آشناهامون بادوم زیاد می‌خورد برا وزن بچه خیلی هم بچه اش تپل بود وقتی بدنیا اومد اگه میخوای بخور عزيزم

کباب برگ،بستنی سنتی،اجیل

سوال های مرتبط

مامان متین و اَنبه🫀 مامان متین و اَنبه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ام بارداری
مامان اسرا مامان اسرا روزهای ابتدایی تولد
مامان سرکلاژی  فندق مامان سرکلاژی فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی