خانوما برا رشد وزن بچه چی خوبه

۱۱ پاسخ

پودر لیدی میل

حلیم
آجیل
کباب
بستنی
تخم مرغ
ذرت

لیدی میل بخور خیلی خوبه

بستنی، کباب، آجیل ،تخم مرغ، ماکارونی، ذرت ،ژله ،معجون اینا خوبه برای وزن گیری

اره عزیزم.شام هم کباب بیشتر استفاده کن

پروتئین بخور نون و برنج و ماکارونی که نشاسته داره کم بخور

حلیم
پروتئین

ماکارونی عالیه

تخم مرغ ، آجیل ، مواد پروتئینی

میگن حلیم عدس تخم مرغ آبپز کوبیده

بستنی و کباب

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه ها ،💓💙 مامان جوجه ها ،💓💙 ۲ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان nini مامان nini هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌وهشتم بارداری