سلام خانوما برا رشد موی جنین چی خوبه؟کسی تجربه داره

۷ پاسخ

بزارید بدنیا بیاد بعد بادوم تلخ بزنید چون الان بعضی چیزها خوردنش واقعا خطرناکه

فندق خیلی خوبه

ماه های اخر قورمه سبزی سبزی خوردن مخصوصا،شنبیلیه خیلی خوبه

فقط سبزی

نمی دونم والله
مت به خاطر دیابت فقط کاهو می خورم ، داشتم تو جمعی ابراز خستگی می کردم یه بنده خدایی گفت عوضش موهای بچت خوب میشه من سر بچه هام کاهو می خوردم موهاشون خوب بشه
😳😳😳

میگن سبزیجات و کاهو عااالیهه

میگن انجیر خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام ۸ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۶ ماهگی