سلام دوستان ۱۴هفتگی برم سونو جنسیت رو بهم میگن؟مشخصه؟

۸ پاسخ

یه هفته دیگه صبر کن تو ۱۵ برو بهتره

سلام من ۱۴ هفته ۲ روزم بود رفتم گفتن درست هم درامد

من۱۵ فیکس بودم گفت دختره نمیدونم دیگ درست گفت یا نه منتظر آنومالیم🙂

از ۱۵ به بعد

ان‌تی رفتم.انومالی مونده ک جنسیت دقیق میگن

۱۵هفته برم مشخصه؟بعد ب دکتر بگم فقط جنسیت برام بنویسه؟

سلام فک نکنم باید منتظر بمونی دکتر بگه دقیقا چه روزی بری برا انی تی اگه زودتر بری برا بچت خوب نیس

آره خواهرشوهرم نزدیکای ۱۵ بود رفت بهش گفت

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 👩‍❤️‍👨 مامان 👩‍❤️‍👨 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رزا کوچولو مامان رزا کوچولو ۲ ماهگی