دوستان الان برم حدودی جنسیت رو بهم میگن؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

بزار دوازده هفته کامل بشه من دوازده هفته دو روز رفتم فقط گفت شبیه دختر

جنسیت اون بچه هات چیه عزیزم

نه بزار ۱۲ هفته و ۶ روز برو

من 11هفته دو روز رفتم گفت زود اومدی قرارع 26ام بازم برم

بزار ۱۲هفته و چند روز شدی برو

نه یکم زوده.من ۱۳هفته و یک روز رفتم بهم گفت

واییی زایمانت بامن یکیه‌

ان تی صرفا احتمالا
جنسیت از ۱۴ تا ۱۶ هفته کامل میشه

سنو انتی باید بری این هفته
احتمال کم هست چون جنسیت کامل ۱۷ هفته کامل میشه

نه فک نمیکنم الان بگن خیلی زوده

من گزاشتم ۱۲هفته و پنج روز برم

تو سونو ان تی احتمال میدن

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آراز💙💙💙 مامان آراز💙💙💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری