کیوی خوبه بدیم یا زوده؟؟؟

۴ پاسخ

نه تا یکسال نباید داد

والا من همه میوهارو میدم پسرم کیوی خیلی دوسداشت

حساسیت زاست خیلییی ندی بهتره

ترشش و نده اگ شیرین باشه میوه ضرری ندارع هر میوه ای خودش پر از ویتامین

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۶ ماهگی
مامان 🎀🧸Tida🧸🎀 مامان 🎀🧸Tida🧸🎀 ۱۴ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی
مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری
مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی