۴ پاسخ

آزمایش کواد چیه؟

من رفتم نمونه نگرفتن ناشتا نبودم فرداش رفتم گفتن باید ناشتا باشی

نه گلم ناشتای لازم نیست سونو و ازمایش انتی رو هم با خودت ببر

نه عزیزم ناشتایی ندار
صبحونه بخور
و
سونو ان تی رو با خودت ببر

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌ودوم بارداری