به نوزاد آمپول سرماخوردكي ميدن!

۴ پاسخ

اره به نیکا چهارتا زدن بزور خوب شد

عضلانی نذار‌هیچی براش بزنن

اگه با دارو خوراکی خوب نشه اره عزیزم تو بیمارستان میزنن

نه تا دو سال تزریق عضلانی نداره بچه

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی
مامان آقا آیهان🤍 مامان آقا آیهان🤍 ۱۱ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری