۹ پاسخ

بچه من دوماهش بود دکتر داد بهش

ازه عزیزم دکتر یه بار به دخترمم داده بود خیلی خوبه سرفه هاشو کم میکنه

اره میدن ب پسر منم داده بود

اره عزیزم پسر من ماه پیش سرما خورده بود گلوشم خلطی با سرفه شدید دکترش اسپری با دم یار تجویز کرده بود

عزیزم تجربه دارم که میگم

اسپری و دمیار باید در کنارش آنتی بیوتیک هم باشه چون میگی گلوش خلطی شده....اگه خلط نداشت اسپری با دمیار جواب می‌داد ولی چون خلطی شده دیگه نه

بله دختر من استفاده کرد واقعا جواب بود بهتر از داروی خوراکی بود براش

اره با دمیار

اره عزیزم اسپری سالبوتامول بگیر خ خوبه اگه سرفه هاش شدیدا

اره ،تا موقعی که خودش نتونه با اسپری نفس بکشع باید دمیار بزاری

سوال های مرتبط