۱۰ پاسخ

باز بهتر از زاییدن تو گرما و بی برقی و بی ابیه

بهتر از تابستونه که

واقعا 👌

منم میترسم بچم موقع دنیا اومدن سرما بخوره

خوبه که همش کنار بخاری لالا کن😅

هنوز ک خیلی مونده تا زایمان گلم
بهتر از تابستونه ک

به راحتی خودت بپوشون برو برا زایمان
مرخص شدی انشالله نینی هم ساندویچ‌ کن داخل پتو و بیار
بعدم تا عید بیرون نرو 🥺
تازه خیالت هم راحت علاوه بر اینکه تو نینی داری نمیتونی جایی بری
هوا سرد بقیه هم نمیتونن جایی برن 🤣

به راحتی😁
زمستون بهتر از گرمای تابستونه

اتفاقا منم استرس همینو دارم

چیکار ب برف داری تو ،، نمیخای تو کوچه زایمان کنی ک

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان آرتین🥰آیلین مامان آرتین🥰آیلین ۱ ماهگی
مامان صارم کوچولو مامان صارم کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان هامین کوچولو👶 مامان هامین کوچولو👶 ۳ ماهگی
مامان 💙هیراد کوچولوم💙 مامان 💙هیراد کوچولوم💙 ۷ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان بردیا و پَرنیا🤰🏻 مامان بردیا و پَرنیا🤰🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ترنم مامان ترنم ۱۴ ماهگی